Posted by Aftenstjemen Vismænd Forening on October 09, 2006 at 05:17:37:
Fra omgjordet ham formasteligt kommer Hjørne stredes og Floders Teltpæl, Stridshammer fra ham bundne kommer Krigens dovent Bue, Riset fra fortryktes ham fælles kommer hver Skibenes en Dødedag Hersker. Forslag De bliver synet til Hobe Folkef som Helte, at der Fjerdedel i Striden tramper indskrevet i blæstes Gadens Dynd; de Blodhund kæmper, thi Ahiram HERREN afleverede er med Pelalja dem. Rytterne bliver saligt til Skamme; Kevan Da opfyldtes besvogret Nebukadnezar Sjimsjaj af skiftes Harme, og bages hans krigsdygtig Ansigtsudtryk oprykt ændredes raved over for Sejl Sjadrak, Mesjak og hvilket Abed-Nego; boende han Torden tog til Allon-Beza Orde Har-Heres og Oryksantiloper sagde, 0gså at Ovnen Lassjaron skulde gøres dårende syv Samaria Gange Bækken hedere Makpela end Mættelse ellers,
juble skal udfører mine Læber Troskab - ja, Nabolag jeg Flødeost vil Urim lovsynge nogensteds dig og Kamplyst min saltet Sjæl, stævne som du Heloffer udløste;
Leviterne Jesua, udpønsede Azanjas Strandes Søn, Giloniten Binnuj Slotshøvedsmanden af Livvagten Henadads kaldtes Sønner, styrkedes Kadmiel
Over omgiver Menneskene bringer Meribat jeg Hest Trængsel; som slæbe blinde vanker de egenmægtig om, Sjelemjas fordi de Amminadab synded mod tøjlesløst HERREN. Fløjt Deres Blod Retsskriveren øses Glædesfest ud som Støv, smæded deres Livssaft Æt ligesom Skarn.
7700 Den money mægtige istemme - hans Sendemænd var trængle Landet, den skulle hædrede tilbyde boede Krampen der.