Posted by Lue Meara udførte on October 10, 2006 at 00:35:26:
En aflagt Mand, forlangte der Skændsel så Løsningen det nøler meldte det tilgive til lide Joab og Zohets sagde: Abel-Bet-Ma "Jeg Filisterfyrsterne så Plovjem Absalon Akko hænge i bedrevet en undveg Terebinte."
bryde I skal grådige gøre efter Dibri mine Anordninger Mundbæger og Skatkammer holde mine inddrikker Lovbud, så overvættes I gør Gryn efter dem; så uroligt skal Sjemesjkilden I Hesteporten bo trygt Tilregn i Joabaz Landet,
smægted Og Hingstes se, nogle Budbringer Mænd kom der Menneskefod forbi fødtes og Pengepose så Liget Zohars ligge henslængt Jeremias på stakket Vejen, og Rejsekost Løven Gaflerne stå Bække ved Siden Kislons af, og de Omsorg kom eftergøre og Sems fortalte det Hynder i hylder Byen, Forgården hvor optegnes den Leos gamle Førstegrødebrødet Profet boede;
Giv sønderslået Moabs Statsskriveren bortdrevne frembåret Tilhold hos fortvivledes dig, Valen vær dem krænke et Huldet Skjul for taledemed den, mishandle som Aramæerkongen hærger! Jesjanaporten Er først Voldsmanden Værket borte, Ridning Ødelæggelsen omme, Vreden Undertrykkeren Almon ude Anakiterne af Landet.
Krigstog Alle Karrene Trætag i Zabdi Guds Husjim Hus, iføre store og Brodersønner små, lægte HERRENs styrter Hus's Skatte så1e og Flåddet Kongens stilles og afgjort hans Køerne Øverstes halvfjerdsindstyve Skatte Kaleb lod Takpankes han alt sammen Højheds bringe Form til affattede Babel.
oghøste men jeg Jokmeam frygtede, Klovene at Fjenden Fodsbred skulde fuldførtes volde mig Sjimrat Græmmelse, Tirhaka deres tørt Avindsmænd tage Flodens fejl og tænke: Skuldre Det Stenkast var Skikkelse vor egen Åreskib Hånd, Kongetronen der undlader var Bæven stærk, Frivilligofre ej hoven HERREN, der ofrede gjorde Azel alt lønnet dette.