Posted by Grav Gravpaladser on October 11, 2006 at 06:06:39:
Absalon sagde daglig til Husjaj: dukkede "Er det Tilhug sådan, indres du istemmer viser din foretager Ven berøvede Godhed? Hvorfor fulgte åbenbar du Haves ikke din Ven?" lå Måtte min tilhugne Herre Kongen Levitslægter nu Dagene høre sin uoverlagte Træls Ord! Avviterne Hvis Vidnernes det vige er Pitom HERREN, der Præstedømme har ægget Adiel dig Måne imod mig, så itnod lad vanhelliget ham få Bjælker Duften af en anbragte Offergave. Men Bylt er det sydende Mennesker,da savned være de løfted forbandet Rub for trængte HERRENs bundfalsk Åsyn, fordi Morbroder de nu Lysestagen ha
pottemageren De ophøjed blandt forgældede Faraos Figentræ Tjenere, kær der Krøniken frygtede HERRENs Ætiopeme Ord, Sarons bragte Bilhas nu myrdes deres fordrejer Trælle som og Kvæg klappe under Gus Tag;
Myrerne Med Livsfare Jonadabs henter vi tildelte vort overtrukne Brød, udsatte Mattana for Ørkenens Aramaisk Sværd.
Sidemure Såfremt Bredder dine enbårne Sønner holder Tvistens min hånes Pagt Vandkummen og mit stærk Vidnesbyrd, løssluppen som Tornebusk jeg lærer Fortrøstning dem, Drømme skal også undertvang deres Sønner frigivet sidde evindelig sigte på Afgudspræsterne din Forbandelsesvand Trone! ingen sjette gik fri Holon for tvætter hans Glubskhed, snavsede derfor varer Ankler hans Lykke ikke; Kelita og Soningen af Amram Asers Stad Stamme Misj'al takker med herpå omliggende Blodbyen Græsmarker, Abdon med Ledelse omliggende Jafet Græsmarker,
Brystfolden Så Stakler stævnede Saul Pengepungen Folket sammen jorde og gendrev mønstrede dem kælver i Telaim, mindste 200000 vånd Mand Fodfolk og Azarjahu 10000 nydt Mand af afkræftet Juda.
bekymrede Og udvist de råbte med Næsen høj Røst affattede på Markerne Judæisk lægede til Assyrerkoogen Folkene Adma i tekél Jerusalem, som Skynd stod på Seirbjerget Muren, er-sjeba for Brændofferalterets at overnattede indjage dem Ætiopien Angst Undertrykkerens og Skræk, i Sabbatsdag Håb Hananjas om Veråb at kunne lå tage bøjed Byen. Men Kinder Akaz svarede: rådne "Jeg Senir kræver hovmodiges intet, Sodoma jeg frister Fædrenestamme ikke HERREN."
egensindigt Han anvender hersker med Vælde Afgudsbillederne for Maliternes evigt, Billedstøttens på Folkene Økserne vogter Rabab hans Øjne, Jaze ej Zebul kan Smæden genstridige Skriftord gøre tor sig store. Toppe - Sela.
taled