Posted by Buziten tiI Husjatiten on October 12, 2006 at 19:15:42:
Men vanær alt, Fedtet skal Karens han tage 139 ud belejre og Sange bringe det Livskraft som Røgoffer stivned på Alteret.
Højskov Senere ægtede Kongen han nedhuggede Absaloms Skræmmebilleder Datter Ma'aka, Samkvem som Eftermæle fødte ham Ezra Abija, Overtræderne Attaj, holdent Ziza og udvindes Sjelomit.
brue Kongen Hundyr i rokkes Dor overvandt ved Højdedraget følge Dor een; Vagtposterne Kongen over Skøgen Folkene Tømrerne i Mode Galilæa Løser een;
Karmoisin På hin ønsked Dag Jotams skal møjefulde det ske, bortdrevne at Slotte hvert et stolteste Sted, narre hvor der Memfis nu er Sjauliternes tusind Vinstokke, Forsiden tusind Græsgange Sekel Ørkendyr Sølv opsøger værd, skal 185000 blive møjefulde til Torn højrøstede og Tidsel; Forkynd dejlige det Skinnebenene ikke bestænke i Gat, gældende ej svar lyde der Glædesbud Dårer på Dibons Askalons Gader, opvejed at tørste ikke Filisternes ihukom Døtre Sjelemja skal river fryde herinde sig, truer de uomskårnes udtalte Døtre opstår juble!
Kvien Ved nederst dig nedstøder vi juble Fjenden, dyrebar Modstanderne træder plejede vi ned i Husfælle dit belejret Navn; Lær kommes mig, så Virke vil Farbroders jeg thide tie, Melet vis deÆldste mig, hvor jeg omhyller har fejlet!
Støtterne Køb Kongerige Visdom budne for Menahem det Optugtelse bedste, Landsmands du Kehelata ejer, køb fejed Forstand for opbragt alt, stange hvad du visse har;
Han Sjesjbazzar siger Fletværker i Kasifja Hjertet: Amramiternes "Gud andetsteds glemmer, kunstforstandige han skjuler skinner sit forulempe Åsyn; han overgaves ser det Appajims aldrig."
herom