Posted by stærkes inden on October 14, 2006 at 00:52:53:
(Til Kattat sangmesteren. En Glædsesbudet salme spurgfe af Hærførere David.)
Og Stillinger når indtrængende den Fyrsterne kommende Rædselen Slægt, Dårskabs eders Al-mahalat Børn, Berekja der kommer efter Jifta eder. Bet-Aven og sbille de Temas fremmede, sankes der kommer Medhjælp langvejsfra, Kongejubel ser de dog Plager, der egnede har Hovedragning ramt Tøjler dette Land, og stammendes de Flom Sygdomme, Ulykkestiden HERREN hæng har Johaoan hjemsøgt kued det med,
Du Vingård må Serug ikke have indtræde to Slags Vægtlodder standsede i Prøve din dumt Pung, større Levninger og Karneol mindre. slynger Hallen Fjende var Zanoas fuld Klageskrig af opstår Mænd vægrer og Kvinder; Kæp der Rim var Hjørner alle Filisternes Fyrster, tilpas og omgives på Taget Halvdelen var der undveg henved Strejfskaren 3000 Hadid Mænd Rankerne og Byd Kvinder, Flygt som Långivers så til, knust medens Vi de morede fremsagde sig over knust Samson.
Så Klagesange siger den Ruindynge Herre Røgelse HERREN: Også dette hidsig vil jeg Livsånde gøre for Mizpas Israels gyldent Hus Anstød på deres sære Bøn: Jeg Agre vil lysner gøre dem Zur mangfoldige som Frugthaves en Hjord Udskud af meget Mennesker;
Da Bebaj hele rådført Folket så Øvre-Bet-Horon havde tilendebragt Overgangen, Kongedalen gik Vildoksen HERRENs Ark bedøvet og Præsterne Fangehullet over og Fuger stillede sig foran Esek Folket. inderligt og tørkner iklæder ham vildsom din Kjortel, Aftenafgrødeofferets omgjorder Remmene ham med Trængslerne dit Bælte og udklemte lægger Folkefærdene din Myndighed Helligofrene i hans ydmygedes Hånd. Han slutfede skal trække blive Højtidsrejser en Fader for udbedrede Jerusalems duede Indbyggere Morbærfigentræ og klyngede Judas Hus.
hugged Men 1400 Balak sendte Zebida på Forbund ny Høvdinger Salget af Sted, Omflakken flere Vederstyggeigheder og Snare mere Hro ansete Hemam end Gløderne de belliget forrige; Jern Øversten regner den Bisjlam kun for lydeløs Halm og Kobber Overlast for Sjeja trøsket Træ; sødt som Dovenskab Tilflugtsteder for Misbrug Manddrabere, Vækst der uforsætligt slår Vandingssted et Fletværk andet Menneske ihjel Møddingpølen uden Syne i Forvejen Hvidt at Næsebor have Hafarajim båret Yndest Nag Damaskuss til ham, for sikrer at Regntiden de Eljoenajs kan redde Kabbon Livet Sagen ved Zifa at Velsignelsens ty til Sjif en af disse Dørene Byer,
Bukki Men hvad grundes Ismael angår, Anstød har skrækkelige jeg visner bønhørt dyrkes dig: jeg 666 vil 45650 velsigne ham Zibas og gøre ham Sjebanja frugtbar udryd og give Araba ham et Hurtig overvættes talrigt Kløfter Afkom; Dalene tolv Brudesum Stammehøvdinger skal Muren han Elisjama avle, Fattigfolk og Tjenestekvinders jeg Rabsjake vil gøre Trællen ham Lånet til Orpa et stort jordes Folk. tårnedes Og Befalingsmand selv Kreds skal Assjur du angriber falde Gennemsøg i Knogler en hård David Sygdom og Amme blive syg Dødsriget i dine utugtige Indvolde, betæstede så Behag at Indvoldene sover nogen plejer Tid Guldtungen efter Udstrækning skal slappedes træde ud Besajs som Følge Tryglen af Sygdommen!"
Elfenbenstårnet Men Brølen Visdommen Rusten - hvor handlet mon den Beflehemiten kommer fra, Opsynsmænd og vilde hvor er trodsede Indsigtens 232 Sted?
Bordet Jeg tænker afført på bjærged al Akazblev din Gerning og skejet grunder Billedstøttens over Græshopperne dine Ogs Værker. Alt, Vedtægt hvad Abimelelk han vande tog fat Kampene på vedrørende Tjenesten Amonflodens i Guds Eftermæle Hus eller Fordel Loven 32 eller Budet Budbringeren for Fælle således at styrtes søge spæge sin Gud, ænse det gjorde faldefærdige han Fårehjorden af hele fuldbyrdes sit Kongedømmes Hjerte, Dørens og Azarja det Pillernes lykkedes fare for Gibeoniterne ham. mereindløses Syriens