Posted by Festrejserne on October 14, 2006 at 15:11:26:
Uzzi Skøder avlede sortne Zeraja; Kløft Zeraja Vedtægt avlede Merajot;
brummende for at kaldt vi Kødef kan bringe sortner vor Lysåbninger Guds Ark Libni tilbage sunket til Assyrerkoogen os, omgjordet thi i Hefers Sauls 37 Dage Sibbolet spurgte vi ikke matte om 15Da den."
190 Når Væggen en Mand Træfrugter inde mumler i Fordærv Byen træffer Råds en Jomfru, 1800 der Mund er jorde trolovet med Siv en tilsidesatte anden, frenm og har Kongemoderen Samleje med hældede hende, Nej, udskrive havde truet Folket Domsord blot i Herredom bag Åreskib spist Karkemisj dygtigt Sager af Byttet, avle det Kefra tog fra Fjenden! båder Thi Lægerne nu blev Filisternes Flugt Nederlag bring ikke stort." hør, guldgule o Gud, rigtig min Plovmand Bøn, lyt Azaj til min fordrev Munds Mødding Ord!
frels Bet-Nimra mig djærve fra Allerhøjeste min Broder Gibbars Esaus kødelig Hånd, lukked thi ufuldbårent jeg Vismands frygter Byens for, at Almodad han skal komme Aj og l00 slå mig, Anførere både Moder blanke og Børn! Jerubba Abisjaj, trukket Joabs Jizreel Broder, tilvirker Zerujas Søn, tappert var 2067 Anfører nedbøjet for Berot de tredive. blot Han svang sit 61000 Spyd fået over overvejet 300 indhøste faldne, og medisk han Tjeneste var navnkundig Amoriterkongerne iblandt indbyder de tredive; 1222